La Ligna - Bezorgen

Bezorgen

BEZORGEN


Terug naar het overzicht
 

 
1.    Verzendkosten
2.    Levertijd
3.    Indien je niet thuis bent
4.    Ander bezorgadres opgeven
5.    Afhalen in de winkel
6.    Status van je bestelling
7.    Bezorgen in het buitenland


1. Verzendkosten

Bij La Ligna bedragen de verzendkosten voor alle afleveradressen binnen Nederland €3,95 per bestelling. Dit is een vast bedrag, ongeacht het aantal artikelen dat je bestelt. Voor het verzenden naar het buitenland hanteren wij een hoger bedrag. Dit verschilt per land.

Indien je ervoor kiest om je bestelling in een La Ligna winkel af te halen, betaal je geen verzendkosten.

» Naar boven


 

2. Levertijd

Wanneer je bestelling voor 15.00 bij ons binnenkomt op werkdagen van maandag t/m vrijdag (en is betaald), wordt deze, tenzij anders aangegeven, dezelfde dag verzonden. Afhankelijk van PostNL zal dit de volgende dag worden aangeboden bij het gekozen afleveradres.

Er zijn hier een aantal uitzonderingen op:

  • In de SALE-periode kunnen de bestellingen iets langer duren dan je van ons gewend bent in verband met de hoeveelheid bestellingen.
  • Je wilt het artikel in een winkel ophalen. In dit geval kan het zijn dat de desbetreffende winkel je meteen belt dat het artikel op voorraad is en voor je klaarhangt. Het kan ook enige tijd duren, omdat de winkel het artikel moet bestellen in een ander filiaal.
​Door aankomende feestdagen zijn er aangepaste bezoringstijden. Via onderstaande link kun je de aangepaste bezorgingstijden vinden.

https://www.postnl.nl/Images/wijzigingsschema-feestdagen-pakketten-nederland-postnl-vj2017_tcm10-20029.pdf?version=8

» Naar boven


 

3. Indien je niet thuis bent

Alle bestellingen die bij La Ligna binnenkomen, worden als pakket bij PostNL aangeboden. Wanneer een pakket niet bij de geadresseerde afgeleverd kan worden, wordt het bij de buren aangeboden. Als het pakket ook bij de buren niet afgeleverd kan worden, wordt het de volgende dag nog een keer aangeboden. De kans is dus aanwezig dat de zending dan een dag later wordt ontvangen. Als jij en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan wordt er door de medewerker van PostNL een bericht in je brievenbus achtergelaten. Daarop staat bij welk postkantoor of PostNL Servicepunt je het pakket kunt ophalen. Hiervoor heb je drie weken de tijd.

» Naar boven


 

4. Ander bezorgadres opgeven

La Ligna maakt het mogelijk om op elk gewenst adres je bestelling af te leveren. Tijdens het plaatsen van de bestelling kun je elk gewenst afleveradres invoeren. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling in een winkel van La Ligna bij jou in de buurt op te halen.

» Naar boven


 

5. Afhalen in de winkel 

Tijdens de bestelprocedure kun je in je winkelmandje aangeven dat je je bestelling graag af wilt halen in een La Ligna winkel bij jou in de buurt. In dat geval nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een e-mail op het opgegeven e-mailadres. Je wordt gebeld door één van onze medewerkers zodra de bestelling binnen is en je deze kunt ophalen. Het is daarom zeer belangrijk dat je altijd je telefoonnummer invult.

Wat zijn voor mij de voordelen van het afhalen in de winkel?

  • Je betaalt geen verzendkosten
  • Het artikel is zeker weten op voorraad in de winkel, zodra je gebeld wordt.
  • Je krijgt direct advies bij het bestelde artikel en kunt als je dit wenst meteen bijpassende artikelen erbij zoeken.
  • Wanneer het artikel toch niet goed valt, de maat niet goed is of niet geheel jouw smaak is, kun je het artikel gelijk weer inpakken en afgeven bij een PostNL servicepunt.

 » Naar boven


 

6. Status van je bestelling

Door in te loggen in je account op www.laligna.nl kun je de status van je bestelling volgen.

» Naar boven


 

7. Bezorgen in het buitenland

Momenteel verzenden wij via de webshop alleen bestellingen naar België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. De verzendkosten hiervoor bedragen €8,95 per bestelling. Mocht je de bestelling naar een ander land willen versturen, neem dan contact op met onze klantenservice. De klantenservice is bereikbaar via klantenservice@laligna.nl. Uiteraard kun je er ook voor kiezen om ons contactformulier in te vullen.

» Naar boven